-
Як я можу відстежити своє замовлення?
Ви маєте можливість перевірити статус Вашого замовлення, якщо зайти до Особистого кабінету.
Після того, як він зміниться на «ВИКОНАНИЙ», в Особистому кабінеті відобразиться ТТН із номером посилки. -
Що робити, якщо посилка прийшла з неправильною комплектацією?
У цьому випадку зверніться до нашої Служби підтримки. Вкажіть у своєму листі номер замовлення та назву моделі невірного товару. Ми виправимо помилку в найкоротший термін.
-
Що робити, якщо у посилці відсутній товар
Якщо відсутній товар, просимо Вас зв'язатися з нашою Службою підтримки. Ми вирішимо це питання якнайшвидше.
Причини:
- Ваше замовлення могло бути відправлене окремо в різних посилках.
- Щоб не затримувати відправлення, менеджери відправили замовлення без однієї-двох одиниць. У такому разі кошти за товар буде повернено вам на рахунок.
-
Чи можна скасувати або змінити замовлення?
Ви можете змінити Ваше замовлення, спосіб оплати або доставки до того, як Ви підтвердите його. Після цього часу змінити замовлення вже не можна. Також Ви можете скасувати замовлення, зв'язавшись із нашим менеджером.
-
Що робити, якщо замовлення затримується?
Якщо ваше замовлення не було доставлено до передбачуваної дати, то:
- Уважно перевірте вказану адресу доставки вашого замовлення та актуальність Вашої контактної інформації в Особистому кабінеті.
- Подивіться, чи не пропустили ви повідомлення або повідомлення про те, що ваше замовлення прибуло від транспортної компанії.
Якщо ви все ще не можете знайти свою посилку, зв'яжіться зі Службою підтримки для пошуку та пропозицій щодо вирішення ситуації.
-
Чи може моє замовлення загубитися і не бути доставленим?
Доставку здійснюють перевірені логістичні служби. У разі, якщо з якихось причин замовлення все-таки загубиться, будь ласка, зв'яжіться з нашими менеджерами.
-
Ви здійснюєте міжнародну доставку?
Ми здійснюємо доставку по всьому світу.
-
Чи можна забрати покупки самому?
На жаль, у нас немає офлайн магазинів. Всі замовлення можна зробити лише онлайн
-
Протягом якого часу буде доставлено замовлення?
Доставка замовлення здійснюється протягом 1-5 днів із моменту оформлення замовлення.
Будь-яка затримка обумовлена можливими складами творення пов'язані з виконанням замовлення.
-
Чи можу я щось повернути/обміняти, якщо я незадоволений товаром?
Офіційний інтернет-магазин PUSHKA поважає право вибору покупців та пропонує можливість відмовитись від покупки, якщо обраний товар вам не підходить.
Ви можете повернути товар назад, скориставшись послугами транспортної компанії «Нова пошта», або зв'язатися з нашим менеджером для того, щоб дізнатися інші способи повернення.
Все, що нам потрібно – це номер Вашого вихідного замовлення, до якого цей товар відноситься, а також Ваші дані. Без цієї інформації ми не маємо можливості оформити повернення коштів. Крім того, здійснювати повернення товару має той, хто робив замовлення на нашому сайті.
*ВАЖЛИВО* Акційний товар (будь-який товар, який має знижку від початкової ціни) не підлягає поверненню\обміну.
*ВАЖЛИВО* Також товари категорії нижня білизна (топ-боді) не підгялає поверненню\обміну.
-
Як здійснити повернення коштів?
Для повернення коштів за товар, необхідно:
- звернутися до менеджера;
- відправити товар ;
- Надати ТТН відправленого товару;
- Надіслати реквізити для повернення коштів.
УВАГА!
Повернення коштів можливе після отримання товару та перевірки на товарний вигляд -
Коли буде повернено кошти?
Зверніть увагу: повернення провадиться протягом 10 робочих днів з моменту скасування замовлення. Термін повернення коштів залежить від внутрішнього регламенту платіжних систем та банків. Якщо ви не отримали ваші кошти протягом двох тижнів, будь ласка, зв'яжіться з нами.
-
Хто платитиме за транспортування замовлення до обміну?
Якщо дефект утворився через помилку нашого виробництва, ми беремо всі витрати на транспортування бракованого виробу та заміни його на нове.